Edities

Zonder Titel II schwarz

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel II schwarz

Zonder Titel II (blau)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel II (blau)

Blume (blau)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Blume (blau)

Blume (Rot)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Blume (Rot)

Zonder Titel I (rood)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel I (rood)

Zonder Titel III (blau)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel III (blau)

Zonder Titel II (rood)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel II (rood)

Zonder Titel III schwarz

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel III schwarz

Zonder Titel I schwarz

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel I schwarz

Zonder Titel II (blau)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel II (blau)

Vier rote Blätter (uitverkocht)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Vier rote Blätter (uitverkocht)

Flugel (paars)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Flugel (paars)

Flugel (oranje)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Flugel (oranje)

Blume (violet)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Blume (violet)

Blume (mauve)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Blume (mauve)

Blätter (grün)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Blätter (grün)

Blatt (braun)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Blatt (braun)

Zonder Titel I (rot)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel I (rot)

Landschaft (blau)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zij... Meer
Landschaft (blau)

Die Hand

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Die Hand

Hand (rot)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Hand (rot)

Hand

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Hand

Zonder Titel I (blau)

Zonder Titel I (blau)

Zonder Titel II (rot)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel II (rot)

Wasser I

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Wasser I

Wasser II

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Wasser II

Kopf (schwarz)

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Kopf (schwarz)

Kopf (rot)

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Kopf (rot)

Gestalt

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Gestalt

Fahne

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Fahne

Rad

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Rad

Leiter

Carborundum Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn schilderkunst. ... Meer
Leiter

Zonder Titel II

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel II

Zonder Titel I

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Zonder Titel I

Innenstadt (rot) (uitverkocht)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Innenstadt (rot) (uitverkocht)

Der Bogen

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Der Bogen

Innenstadt (schwarz)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Innenstadt (schwarz)

Bäume

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Bäume

Schwarz

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Schwarz

Das Tor

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Das Tor

Blaues Bild

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Blaues Bild

Rotes Bild (uitverkocht)

Armando | werken in carborundum. Carborundum is na diamant de hardste stof en wordt in grafische ateliers gebruikt om lithostenen te greinen, dat wil zeggen ruw te maken. Ergens in de experimentele zeventiger jaren besluit iemand in Parijs om dit materiaal op plexiglas aan te brengen -  aanvankelijk met vuur, later met lijm - en met deze plaat te drukken op dik handgeschept papier. De carborundum-techniek is geboren. Juist omdat Armando in zijn doeken met veel structuur en reliëf schildert sluit deze techniek perfect aan op zijn sc... Meer
Rotes Bild (uitverkocht)